Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

ΡΟΔΙΑ ΑΠΟ ΧΑΡΤΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ - POMEGRANATE PAPER RECYCLING


Ρόδι σύμβολο ζωής, γονιμότητας, ελπίδας , καλής τύχης και πλούτου!!
Ας φτιάξουμε μερικά απο χαρτί!


Υλικά


εφημερίδα 
χαρτοταινία
κόλλα γενικής χρήσεως, ατλακόλ
χρώματα ακρυλικά  
λίγο χαρτόνι




Οδηγίες





Φτιάχνουμε μια μπάλα με την εφημερίδα και την δένουμε με την χαρτοταινία




Κόβουμε ένα μικρό στέμμα απο χαρτόνι για να φτιάξουμε το τελείωμα του ροδιού



Κολλάμε το στέμμα επάνω στο ρόδι (με θερμοκόλλα δεν χρειάζεται να περιμένουμε)



Αφού περάσουμε κόλλα όλο το ρόδι κολλάμε κομμάτια εφημερίδας 2 στρώσεις



και το αφήνουμε να στεγνώσει


Βάφουμε με λευκό χρώμα,



μετά με κόκκινο και λίγο μπλέ μέσα



και τέλος περνάμε το χρυσό χρώμα στο λουλούδι και εξωτερικά σε λίγα σημεία




και τα ρόδια μας



είναι έτοιμα!




Δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτε από τα αληθινά.
Καλή διασκέδαση!!

17 σχόλια:

  1. ΦΟΒΕΡΗ ΙΔΕΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΣΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ ΣΟΥΥΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχεις δίκιο, δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτε απ τα αληθινά.
    Πολύ πετυχημένα, μάλλον θα το αποφασίσω.Δεν έχω αίξει ποτέ με εφημεριδοκολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κ-Α-Τ-Α-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Α!!!εβαλα μπροσ ειδη και περιμενω να στεγνωσουν..................Ευχαριστουμε για την ιδεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτικά τα ρόδια σου,παρακολουθώ αυτές τις μέρες τις κατασκευές σου και η μία είναι καλύτερη από την άλλη.Να είσαι καλά.¨Ηθελα να σε ρωτήσω επειδή κάνω κάτι καδράκια και θα ήθελα να βάλω φορεματάκια και μπλουζάκια από βελονάκι μπορείς να μου φτιάξεις (να σου παραγγείλω μερικά?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εεεε;;; Έχω μείνει άφωνη!!!! Είναι ΑΠΙΘΑΝΑ!!!!! Είσαι φοβερή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφη ιδέα, εγώ κάνω το ίδιο μα ..με πηλό απο επάνω στο κουβαράκι αυτό..Θα το δοκιμάσω μα μου φαίνεται ευκολώτερο με πηλό..Πολύ μου άρεσε η απόχρωση που έκανς, φοβερή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ κορίτσια για τα ωραία σχόλιά σας ,με ενθαρύνετε να συνεχίσω κάθε φορά που τα διαβάζω και κάνετε την μικρή μου Αγγελικούλα να καμαρώνει για την μανούλα!!!!
    ArtAtHome σε ευχαριστώ!
    ΧΑΡΑ πρέπει να το δοκιμάσεις!
    anna περιμένω να δώ ανάρτηση!
    nadia Όλα γίνονται, i do!
    Ανεράιδα Σε ευχαριστώ που με φιλοξενείς στο υπέροχο blog σου!
    αχτίδα με βάζεις στην πρίζα να το δοκιμάσω κι αυτό!
    Φιλιά σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εννοείται ότι δεν έχουν να ζηλέψουν τπτ από τα αληθινά. Τα έχεις πετύχει και στο χρώμα. Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πραγματικά σαν αληθινά!!! Εξαιρετική κατασκευή και εύκολη οφείλω να ομολογήσω!!!! Θα εκτελεστεί!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολυ ομορφα τα ροδια σου
    και μου αρεσει που χρησιμοποιεις υλικα που θα τα πετουσαμε (εχω μια τρελα με το θεμα)
    να εισαι καλα
    και του χρονου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΦΟΒΕΡΑ.....για αλλη μια φορά σε θαυμάζω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ!!!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΡΟΔΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΑΧΡΗΣΤΑ ΥΛΙΚΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ε-ΞΑΙ-ΡΕ-ΤΙ-ΚΑ!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΣΑΝ ΙΔΕΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ!!! ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ!!!
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή