Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ - DIRECTOR CHAIRS





΄Ηρθε το καλοκαιράκι και αποφασίσαμε να καθίσουμε επιτέλους να πιούμε ένα ουζάκι και στο μπαλκονάκι μας.



Αν και μικρό χωράει δύο καρέκλες σκηνοθέτη και 2 σκαμπό μαζί με το μικρό μας τραπεζάκι.
Πριν απο χρόνια είχαμε αγοράσει δύο καρέκλες σκηνοθέτη, αλουμινίου (πολύ ελαφρές).
Περνώντας τα χρόνια το ύφασμα καταστράφηκε όμως δεν υπήρχε τρόπος να αλλαχτεί.
Δεν είχαν βάλει βίδες οι "έξυπνοι" κατασκευαστές αλλά τα λεγόμενα πριτσίνια. Με λίγα λόγια θα έπρεπε να πεταχτούν στα σκουπίδια.



Αγόρασα ένα ύφασμα απο το ΙΚΕΑ,


αρκετά δυνατό



και το έραψα σύμφωνα με το σχέδιο  που προϋπήρχε. Αφού πρώτα κόψαμε τα πριτσίνια  (όχι εγώ),



τοποθέτησα το ραμμένο ύφασμα και βιδώσαμε ανάλογες βίδες με παξιμάδι.


΄Ετσι οι αγαπημένες μου καρέκλες πήραν και πάλι την θέση τους



στο μπαλκονάκι μου και μπορώ να απολαύσω τον γαλάζιο Αττικό ουρανό ύστερα απο το ουράνιο τόξο της σημερινής βροχερής μας ημέρας.



Έφτιαξα και τα σκαμπό ασορτί τι νομίζατε ότι θα γλύτωναν!!

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα, πολύ όμορφες οι καρέκλες σου και τα χρώματα τέλεια! Έχω και εγώ κάτι παλιές ξύλινες, ευκαιρία για αλλαγή!
    Το σκαμπό έκοψες το ύφασμα στρογγυλό και έβαλες λάστιχο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα Table Rouge ευχαριστώ για την επισκεψή σου καιτα καλά σου λόγια. Στο σκαμπό πράγματι είναι στρογγυλό με λάστιχο το σχέδιο!
    Εύχομαι καλή επιτυχία στην κατασκευή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή